Przejdź do treści
Anna Krystowczyk

Anna Krystowczyk

  • Strona główna
  • Blog
    • content
    • content case
    • marka
    • strategia komunikacji
    • organizacja pracy
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
Updated on content strategia komunikacji

Zobacz najlepsze reklamy świąteczne 2024

Sezon świąteczny w pełni. Zostało raptem kilka dni do Wigilii i nawet, jeżeli nie obchodzisz zbliżających się świąt, to i tak widzisz dookoła siebie świąteczne …

Czytaj dalej
Updated on content

Twórz hooki, które zatrzymają scrollowanie

“Ten post zmarnował mi 10 minut życia” – takie komentarze pod postami to koszmar każdego twórcy treści. Szczególnie, gdy włożyliśmy serce w napisanie wartościowego posta, …

Czytaj dalej
Updated on content marka strategia komunikacji

Taki content, że aż straszno, czyli Halloweenowy przegląd kampanii 2024

Rok temu na moim blogu pojawił się wpis prezentujący reklamy, którym daleko było do miana udanych. Zamiast dobrego pomysłu, widzieliśmy marketingowe potknięcia, które zamiast przyciągnąć …

Czytaj dalej
Updated on marka

Misja, wizja i wartości marki — co to właściwie jest?

Od małego mamy egzystencjalne rozkminy. Kiedy dowiemy się już „Skąd ja się wziąłem/ wzięłam na tym świecie” przychodzi czas na „Po co ja tu jestem? …

Czytaj dalej
Updated on content case

Bycie numerem dwa w branży? Zobacz, jak Avis zbudował na tym kultową kampanię

Marki tej samej kategorii zawsze walczą o pierwsze miejsce na podium, a pierwsza pozycja w rankingach to nie tylko powód do dumy, ale także świetna …

Czytaj dalej
Updated on strategia komunikacji

Wreszcie nikt nie uśmiecha się do sałatki! Jak łamanie formy komunikacji pomaga markom

Rolka, jaka pojawiła się na profilu Elements Hotel&SPA nie jest ani pierwszą tego typu (inspiracją do jej powstania był między trend „Reklama dla facetów”), ani …

Czytaj dalej
Updated on organizacja pracy

Jak gromadzić i wykorzystywać inspiracje do artykułów blogowych. Część 2.

Nie ma nic gorszego, niż tworzenie na siłę. Tyczy się to zarówno tworzenia artykułów blogowych, postów na social media, jak i tworzenia kompleksowej oferty. Kiedy …

Czytaj dalej
Updated on organizacja pracy

Jak gromadzić inspiracje tak, by naprawdę z nich korzystać. Część 1.

Niezależnie od tego, czym się zajmujesz — tworzysz plakaty, prowadzisz doradztwo finansowe, prowadzisz agroturystykę — potrzebujesz inspiracji do rozwijania swojego biznesu. Pomysłów na prowadzenie kanałów …

Czytaj dalej
Updated on strategia komunikacji

Cztery wymiary tonu głosu marki

Ton głosu marki odzwierciedla jej osobowość i pozwala wyróżnić ją na tle konkurencji. Odpowiada na pytanie „jak marka komunikuje się ze światem”, podczas gdy głos …

Czytaj dalej
Updated on marka

Kiedy cel marki staje się jej sercem

Na przestrzeni lat  marki skupiały się głównie na generowaniu zysków. Jednak obecnie następuje zmiana w podejściu do konsumpcjonizmu. Nowoczesni konsumenci, tacy jak millenialsi i generacja …

Czytaj dalej

Stronicowanie wpisów

Strona 1 Strona 2 Następna
© Wszelkie prawa zastrzeżone | Praca nad stroną > Anna Krystowczyk | Szablon >Vilva | Stworzony przez Blossom Themes.Silnik: WordPress